Úhrada vzdělávací akce
Informace o platebních podmínkách účastníků vzdělávacích akcí
V přihlášce na vzdělávací akci vyplňte povinné osobní údaje a kompletní údaje o plátci, které budou následně využity k vyplnění daňového dokladu/faktury. Daňový doklad/faktura bude po doručení platby odeslán na Váš e-mail. Změna údajů na daňovém dokladu/faktuře po provedené úhradě účastnického poplatku je problematická, proto prosíme o důkladnou kontrolu správnosti údajů o plátci.
Po zaregistrování přihlášky na vzdělávací akci Vám e-mailem zašleme minimálně 3 týdny před stanoveným termínem pozvánku. Účast je nutné potvrdit do stanoveného data ve Vašem klientském profilu. Potvrzením účasti se automaticky vygeneruje Výzva k platbě, ve které je uvedena výše účastnického poplatku, Váš variabilní symbol a bankovní spojení. Platbu je nutné provést bezhotovostně bankovním převodem na účet Centra v termínu splatnosti uvedeného ve výzvě (typicky do 14 dnů před začátkem akce).
Prosím dbejte na správné zadání variabilního symbolu, jinak nemůžeme garantovat správné přiřazení platby.
Výjimečně (pozdější doručení údajů k platbě apod.) lze platbu uhradit v den zahájení na pokladně s tím, že účastnický poplatek bude navýšen o 100,- Kč. Upozorňujeme, že samostatnou fakturu na následnou úhradu účastnického poplatku nevystavujeme.
Informace k úhradě specializačního vzdělávání
Účastník, který zahájil specializační vzdělávání, hradí studium za každé soustředění zvlášť. V případě neúčasti se platba nevrací.
Informace o ubytování
Informace o ubytování naleznete na: http:/www.nconzo.cz v sekci služby.
Účastníci vzdělávacích akcí si zajišťují ubytování sami na základě závazné objednávky prostřednictvím svého klientského profilu na webových stránkách, nebo mimořádně na e-mailu: recepce@nconzo.cz, případně tel.: 543 559 151.
Úhradu za ubytování můžete provést:
- bankovním převodem - uveďte prosím do poznámky před odesláním objednávky, bude Vám zaslána proforma faktura s platebními údaji, nezapomeňte uvést fakturační údaje
- na recepci v hotovosti nebo platební kartou
Upozorňujeme, že samostatnou fakturu na následnou úhradu ubytování Vám nevystavíme.
Ceny za ubytování jsou včetně snídaně a řídí se aktuálním ceníkem.
Storno podmínky při zrušení účasti na vzdělávací akci:
Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů (dále jen Centrum) je oprávněno zrušit vzdělávací akci v případě, že není naplněna kapacita účastníků. Při zrušení je Centrum povinno tuto skutečnost oznámit a vrátit přihlášeným klientům zaplacenou částku v plné výši převodem na účet do 30 dnů.
V případě zrušení účasti na vzdělávací akci ze strany klienta, a byla již uhrazena platba, vrací Centrum klientovi částku sníženou dle níže uvedených storno podmínek do 30 dnů po zrušení účasti převodem na jeho účet.
- 14 pracovních dnů a více před termínem zahájení vzdělávací akce Vám bude vráceno 100% účastnického poplatku,
- 13 - 5 pracovních dnů před termínem storno poplatek 10%,
- 4 - 2 pracovní dny před termínem storno poplatek 30%,
- 1 pracovní den a méně storno poplatek 100%.
Další informace ke storno podmínkám:
- zrušení účasti je nutné oznámit e-mailem event. písemně
- určující pro stanovení storna je obdržení zprávy e-mailem, či poštou (u neděle a svátků je směrodatný následující pracovní den)